Heleniz: Så ja, efter en fredag som borde hetat långfredagen är det äntligen dagen D. Jag är sjukt taggad o nervös! Däremot tror jag tvärtemot de flesta andra att det finns skäl att tro på återuppståndelse i händelse av förlust idag. Isf tror jag skrällchanserna är rätt goda på måndag. Sker det kommer jag för all framtid fira påsk den här helgen ist...
Inlägg: 1142126
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Tyvärr gott folk hv vinner med 4-3 i matcher,vill ni ha ut mer glädje av denna matchserie så sätt pengar på hv. kvällens tips 2-6