Tyvärr gott folk hv vinner med 4-3 i matcher,vill ni ha ut mer glädje av denna matchserie så sätt pengar på hv. kvällens tips 2-6
Inlägg: 1142127
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
AndersN: Känns som ett bra sätt att tjäna lite pengar...Spela på Hååååve. Jag ställer mitt hopp till Åkerlund. Hoppas han vart på Beijers och inhandlat lite spik...
Sv: Kvartsfinal 2009
AndersN: har samma känsla jag med... men inte att hv vinner med 2-6 i dag.. utan på måndag