AndersN: Känns som ett bra sätt att tjäna lite pengar...Spela på Hååååve. Jag ställer mitt hopp till Åkerlund. Hoppas han vart på Beijers och inhandlat lite spik...
Inlägg: 1142134
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Foyn: I helvete eller. I kväll kommer vi att få se en repris på senaste skelleftematchen. Således blir resultatet 8-0. Krossa!!!