Någon som åker bil från Sundsvall som har en plats över? Lite sent ute kanske nu, men provar iaf :)
Inlägg: 1142240
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Skrik er hes nu klacknördar!
TIK hemma ska vinna, det är en tradition som absolut inte får brytas. Vinst i OT funkar det också.
TIK hemma ska vinna, det är en tradition som absolut inte får brytas. Vinst i OT funkar det också.