Man började försvara en ledning ā la Milan 1992.. det funkar inte i hockey
Inlägg: 1142359
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
ja gubbar detta vinner hv71.. tyvärr men det är bara för typiskt timrå för att vi ska kunna vinna helt enkelt..