1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1142383

Sv: Kvartsfinal 2009

Snoop:

otur, otur Timrå. Vad är oddsen att skenan på skridskon ska gå av?
Hade hoppats på att ni skulle gå vidare, hellre Timrå i semi än HV.
Lycka till i sjunde och avgörande kvartfinalen!


Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
HUR I HELVETE ÄR DET MÖJLIGT?

Sv: Kvartsfinal 2009
difzi: Asså som vi spelade i 3:e förtjäna vi inte att vinna, är riktigt riktigt förbannad på Timrå IKs uppträdande, man kan inte med 1 måls ledning backa hem då måste man vara efterbliven alltså, sen att backe blir pååkt och att lellosskena ger vika är ju också riktigt jävla surt.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.