1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1142389

Sv: Kvartsfinal 2009
difzi: Asså som vi spelade i 3:e förtjäna vi inte att vinna, är riktigt riktigt förbannad på Timrå IKs uppträdande, man kan inte med 1 måls ledning backa hem då måste man vara efterbliven alltså, sen att backe blir pååkt och att lellosskena ger vika är ju också riktigt jävla surt.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
Snoop: Känns ju lite surt att Lello missade ett gäng byten före målet pga att han höll på att fixa sina skridskor. Verkar som att dom inte fikc till problemet iaf.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.