Poffa: ja om du kollar på tv bilderna så kör dom över backlund två gånger.. sista vid målet
Inlägg: 1142391
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Nu tar vi dom i Tvåan i nästa match.. vi ska slicka deras söta tårar från deras kinder när dom blir förnedrade på hemmaplan.. jag orkar inte ens vara förbannad efter ett sånt här osannolikt jävla avslut