Nu tar vi dom i Tvåan i nästa match.. vi ska slicka deras söta tårar från deras kinder när dom blir förnedrade på hemmaplan.. jag orkar inte ens vara förbannad efter ett sånt här osannolikt jävla avslut
Inlägg: 1142393
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Kan ingen köra upp en klubba i rektum på Liv och äckel Thörnberg? Det är dom fan värda.
Nu ber jag till högre makter om ett under i Jönköping på måndag.
GIV OSS FRID. VINN!
Nu ber jag till högre makter om ett under i Jönköping på måndag.
GIV OSS FRID. VINN!
Sv: Kvartsfinal 2009
Jag tycxker lillkenta är äcklig o ful, sen är ju Jukka o David P lite småtjocka =) Natti Natti