Inlägg: 1142412
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
JanT: Men hela jävla timrå är ju ett gäng klantarslen, vem fan backar hem en hel period med bara 1 måls ledning ????? Då är man ju helt jävla rubbad i huvet.
Men, jag lider med er...