Smokey: varför göra dom en tjänst ;)
Inlägg: 1142422
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Danfj: haha... precis.. varför göra det skönt för dom?
Med all respek för Houkko skall tilläggas
Med all respek för Houkko skall tilläggas