Inlägg: 1142427
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Kattgubben:
Fyyy fan vilken jäkla mardröm...skenan av...sluta!
Däremot är jag osäker om interference av backlund...han var ju i en rörelse mot hv-spelaren med...men som sagt..bara osäker, får kolla på sekvensen på nätet igen.
Lider med er..fy fan!
Fyyy fan vilken jäkla mardröm...skenan av...sluta!
Däremot är jag osäker om interference av backlund...han var ju i en rörelse mot hv-spelaren med...men som sagt..bara osäker, får kolla på sekvensen på nätet igen.
Lider med er..fy fan!
Med all respek för Houkko skall tilläggas