Äre sant att dom skrev upp Timrå - Färjestad på torsdag på mediakuben efter timrås 2-0 mål ?
Inlägg: 1142438
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Snoop: Japp, det är sant. Så interfearingar, skridskoskenor etc kan gå o gömma sig...matchen förlorades där o då. Den/de ansvariga för det tilltaget är de verkligt ansvariga för förlusten!