1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1142434

Sv: Kvartsfinal 2009
Fan om inte timrå vinner nu... har gått o dissat mina arbetskamrater i stil med "visste du hv står för hobby verksamhet" mm... kan bli tufft till veckan

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
Danfj: Så jävla synd om dig då, som har dissat dina arbetskamrater, och för den delen står HV satan för, "Heja Vinnerborg"

Sv: Kvartsfinal 2009
Danfj:Sååå surt,nu e nog säsongen över.Var det mäl vid kvitteringen?,eller var det måldommaren Sören Huring,som fö hatar Timrå över allt annat,som tyckte de va mål?..

Sv: Kvartsfinal 2009
Äre sant att dom skrev upp Timrå - Färjestad på torsdag på mediakuben efter timrås 2-0 mål ?

Sv: Kvartsfinal 2009
Danfj: FINNS det såna avslut, i sudden? Fy faan va tungte det måste va!
Nog vare en pååkning av Backe? Men å andra sidan, håller med Häxpress-oraklet, de backade hem o tappade matchen i onödan.
Tyvärr tror jag tåget gått för er nu, surt!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.