1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1142447

Sv: Kvartsfinal 2009
jampa: Solklart mål.....

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
Nu vet man vilket hatlag man kommer ha närmsta 10 åren...

Stefan Liv ska ge f-n och provocera publiken när han vunnit. Stäng av idioten


Skenan går av... Finns det? Svenska spel lär göra en ny reklamfilm i stället för den gamla med wallenheimo där klubban går av. Det som vet mest vinner mest, typ.

Säsongen är över tack för i år. Det gäller att bli topp 4. Alltid topp 4.

Fy fn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.