1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1142443

Sv: Kvartsfinal 2009
Danfj:Sååå surt,nu e nog säsongen över.Var det mäl vid kvitteringen?,eller var det måldommaren Sören Huring,som fö hatar Timrå över allt annat,som tyckte de va mål?..

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009

jampa:
Det går inte att vinna när tingen är emot oss.

Vinnerborg, pinsamt att inte våga ta utvisningar som är glasklara

5 mot 3 ggr 2 och inget mål

Skenan som lossnade

Huring som måldomare, tveksamt att det var mål, jag satt 5 meter från målet.

Backlunds tveksamma ingripande vid 2-1 målet.

Men på måndag är det ny match, törs man hoppas på suddenvinst då?


Sv: Kvartsfinal 2009
jampa: Solklart mål.....

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.