Inlägg: 1142484
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
gud:
Får jag fribiljett. Jag kan nog ta ut lite komp. Vore skoj faktiskt. Frågan är ju om du, med ditt nick, borde stå i HV:s eller Timrås klack... Anar jag en infiltratör?
Hoppas ni kan samla ihop er tills på måndag. Hur många åker ner?
Får jag fribiljett. Jag kan nog ta ut lite komp. Vore skoj faktiskt. Frågan är ju om du, med ditt nick, borde stå i HV:s eller Timrås klack... Anar jag en infiltratör?
Hoppas ni kan samla ihop er tills på måndag. Hur många åker ner?
Eller så kanske vi skicka ner dig??