1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614740 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1142476

Sv: Kvartsfinal 2009
Friman SR:

Kommer man från Timrå har man alltid Gud emot sig. Möter man dessutom ett lag av herrens bundsförvanter så måste man räkna med lite divine intervention.

Hur spöar man då ett lag i maskopi med Gud?

Naturligtvis syr ni på pentagram och uppochnervända kors på alla matchtröjor. Challe får stå med en bergsprängare med WASP och Dio i båset och Robin Jonsson får limma på horn på hjälmen, sätta en svans i brallan och en treudd på klubban.

Det borde väl kunna skrämma skiten ur hockeykyrkan i Jönköping.?

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
bisterfinnen:

Eller så kanske vi skicka ner dig??

Sv: Kvartsfinal 2009
bisterfinnen:

Kul med nyanserade Modosupportrar.

Ni är inte förtjänta av sopor som Källan och Spud.

De drar ner er i skiten...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.