Inlägg: 1142499
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Simmalugnt: Precis! ;-)
Men sedan skulle det kännas på gränsen till självdestruktivt att följa den också. Jag skulle inte orka/vilja se den ens om jag fick betalt.
Men sedan skulle det kännas på gränsen till självdestruktivt att följa den också. Jag skulle inte orka/vilja se den ens om jag fick betalt.
"Sista (?) matchen kommer jag inte ens se/följa."
Det är bra det, då brukar vi ju vinna.