Inlägg: 1142506
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Laken:
Man måste vara masochist för att hålla på Timrå, det är en del av grejen.
Man måste vara masochist för att hålla på Timrå, det är en del av grejen.
Men sedan skulle det kännas på gränsen till självdestruktivt att följa den också. Jag skulle inte orka/vilja se den ens om jag fick betalt.