När jag köpte biljetter inför hemmamatch nr 1 och nr 2 blev jag intervjuad i radio. Jag stog och försökte försvinna så att micken inte skulle passera under min näsa. Men tji fick jag. Först ut av alla i kön (Om man bortser från de två stackare som fick stå en längre tid vid micken) fick jag förutspå hur matchserien skulle utvecklas. Jag sa det första spontana som jag kom på.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
4-3 till Timrå.
Återstår att se om jag är Saida reborn.