Simmalugnt: ja eller det där jävla gristrynet Ros på Aftonbladet kanske
Inlägg: 1142553
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Kattgubben: är det bara jag som får en känsla av att Domarna favoritcera lagen från Söder eller är det bara jag som har den känslan.