1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1142610

Sv: Kvartsfinal 2009
Huge: Självklart vart han psykad under matchen, det nekar jag inte till.

Men jag tycker det var och är lågt/onödigt att håna en oerhört besviken och frustrerad hemmapublik efter matchen, du tycker det inte.

Vi ser olika på saken.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
Laken: Ja, vi ser nog lite olika på saken.
Tycker dock att man till viss del bör ha förståelse för Livs reaktion efter matchen, eftersom jag vet hur en halvfull adrenalinstinn klack/publik ibland kan låta.
Sen hoppas jag verkligen att ni tvålar dit smålänningarna i nästa match.
Det är isf det ultimata svaret på Livs uppträdande efter matchen.
Go, Timrå, Go.
Ni är värda en finalplats.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.