1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1142629

Sv: Kvartsfinal 2009
Laken: Ja, vi ser nog lite olika på saken.
Tycker dock att man till viss del bör ha förståelse för Livs reaktion efter matchen, eftersom jag vet hur en halvfull adrenalinstinn klack/publik ibland kan låta.
Sen hoppas jag verkligen att ni tvålar dit smålänningarna i nästa match.
Det är isf det ultimata svaret på Livs uppträdande efter matchen.
Go, Timrå, Go.
Ni är värda en finalplats.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
Vad kan man trösta sig med?, en rejäl fylla och inse att detta var en "sken"vinnst för HV

Sv: Kvartsfinal 2009
Huge: Tack för supporten! :-)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.