Inlägg: 1142639
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
När man kikar på sista målet igen så ser man att Backlund åker ut mot Voutalainen , frågan är då vem som interfera vem . Vart ska Voutalainen ta vägen , bättre Backlund står kvar i målet .
Go, SAIK, Go!!! :-)