När man kikar på sista målet igen så ser man att Backlund åker ut mot Voutalainen , frågan är då vem som interfera vem . Vart ska Voutalainen ta vägen , bättre Backlund står kvar i målet .
Inlägg: 1142880
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Kakelmannen: Backlund står väl i målgården, ska han inte få göra det? Eller hur är reglerna? Jag har inte någon större koll.
Sv: Kvartsfinal 2009
skit samma... resultatet står sig i vilket fall. Vi tar er i Jönköping istället.