Okej, jag lägger ner tjafset nu. Är så förbannat skitsur över kvällens förlust och lyssnar nu på skön musik med Olle Ljungström från 90-talet. Fan i helvete att vi inte kunde fixa det här! Det var ju så satans nära...
Inlägg: 1142644
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
DJ Hemp: Det gick en jävla skön dokumentär om Olle Ljungström bara för ett par veckor sedan.. det är en förbaskat skön människa, om än rätt trasig.