DJ Hemp: Det gick en jävla skön dokumentär om Olle Ljungström bara för ett par veckor sedan.. det är en förbaskat skön människa, om än rätt trasig.
Inlägg: 1142650
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Kattgubben:
Jag tycker mycket om Olle. Han känns ganska mycket som mig. Fast han är typ sex år äldre. Har sällan träffat på en mer internet-känslig man. Vill gärna bli hans kompis...
Jag tycker mycket om Olle. Han känns ganska mycket som mig. Fast han är typ sex år äldre. Har sällan träffat på en mer internet-känslig man. Vill gärna bli hans kompis...