Inlägg: 1142684
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Lumber Jack: Vi sitter på HS en lördagkväll för att vi har torskat och för att man ska spela cup imorn, men va fan gör du här ? ;)
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/elitserien/article4621482.ab
Därför är det lite skönt att dagens match för er del avgjordes på grund av ett materialfel.