Inlägg: 1142687
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Brynäsare och Modo**der sitter en lördags kväll och strör salt i såren, det kan man väl räkna ut med arslet att dom skulle göra.
Sv: Kvartsfinal 2009
Bissett19: Klart HV fick många utvisningar, men frågan är ju om dom inte skulle ha lika många till ? Vinnerborg var si sådär men inte hans fel att vi torskar utan vi valde att backa hem en hel period så vi förlorar på de helt klart, men när en spelare hoppar in i en situation o samtidigt sliter motståndarns huvud bakåt o hjälmen flyger av o spelarn in i sargen, då ska de va utvisning.
Mutad?
Tänker du på andraperren?