1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1142715

Sv: Kvartsfinal 2009
Usch vilken besvikelse.

Dåligt av laget att gå defensiv när man leder med ett mål, klart som klorerartvatten att HV skulle göra ett mål till då.

På måndag förlorar vi, det var denna match vi skulle vunnit...

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
De jag saknat mest i år är den spelskicklige centern Peter Regin och Riku Hahl. Vi saknar en playmaker. Inget ont om Wandell men i Regin klass är han inte och det blir så tydligt i PP. Ett bättre PP i andra hade avgjort denna match. Men vi har de vi har men nog önskar man en bättre centeruppsättning till nästa år. Och naturligtvis ett par stabila backar till...

Sv: Kvartsfinal 2009
HV är taggade som tusan nu på måndag, de har haft möte där nere i jerusalem. Någon filmade med dold kamera:

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.