Kattgubben: Han har nog dessvärre ingen diagnos att skylla på utan är bara ett j-a rövhål...
Inlägg: 1142726
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
mikenomad: Jo, aå är det givetvis. Men han ser lite lågpannad ut so to speak... :D