hur ser de ut? finns de någon som vill åka till jönköping på måndag? i såfall gör en anmälan på hemsidan under resor om det. priset ligger som vanligt på 350:-+ inträde.... kommer bli minibussar om intresset finns.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
finns de någon som vill åka till jönköping på måndag?
i såfall gör en anmälan på hemsidan under resor om det.
priset ligger som vanligt på 350:-+ inträde....
kommer bli minibussar om intresset finns.