Yellowcard: vad tyckte du?
Inlägg: 1142771
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Andersson: aldrig varit med om värre och liknande... Detta känns så hemskt då man vet vi har väääldigt liten chans att vinna på måndag.. tror tyvärr det är god natt nu.