Timrå måste ha slagit nåt form av rekord i tappade 2-måls ledningar i år!
Inlägg: 1142798
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Idag förlorar vi för att våra sk stjärnforwards underpresterar när de har alla chanser att stänga matchen...Backe har en av de mindre rollerna i förlustmatchen.