Men hade inte 2-1 kommit sådär slumpartat hade vi förmodligen vunnit stort....
Inlägg: 1142814
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Kattgubben: hade timrå kunnat haft lite fart och finess i spel 5-mot-3 så hade det aldrig blivit något 2-1 mål , möjligen ett 4-1 mål