1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614783 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1142836

Sv: Kvartsfinal 2009
Tycker förjävla synd om Lehtonen, han säger nu till ST att "de känns som jag svikit alla", och så är givetvis inte fallet utan Lello är kung !!!

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
Snoop: Vilken jäkla dålig kontruktion med utbytbara skenor som kan lossna...pga en för hårt dragen skruv som troligtvis small av belastningen.
Slopa dom dyra komposkitklubborna och köp in skridskor med fastgjutna skenor i plasten och släng bort när man har slipat ner dom mycket. Gör som John Entwhistle - basisten i THE WHO när han hittade en bas i början av karriären som lät bra men strängarna gick inte att byta ut. Spelade på basen tills strängarna vart trötta/lät dåligt därefter slängde han bort hela basen och köpte en ny likadan. Satsa på militärkvalité på skridskorna.

Sv: Kvartsfinal 2009
Snoop: Nej Lehtonen, du har inte svikit oss! Hör du det??

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.