1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614783 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1142856

Sv: Kvartsfinal 2009
Knylan: Hmmmmmmmm. Det är väl klart att samtliga (förutom de allra största Backe-lovers så som zita och en del till kanske) ifrågasätter varför inte Charles använde Åkerlund i torsdags. Men om man tänker efter är det kanske inte så konstigt egentligen eftersom Åke aldrig fått chansen att stå två matcher i rad.....typ.

Det är klart det blir Backe på måndag. Det är för sent att byta nu. Tronskiftet kommer nästa säsong istället. Oddsen på det är väl inte så höga direkt.

Men visst fasen skulle du kunna få hänga med Liv att plocka hjortron, det är jag övertygad om att du skulle få =)

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
Skarin: Fast jag är Backe-lover så tyckte jag att Åkerlund skulle ha stått i torsdag. Nu är det svårt med valet till måndag.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.