Inlägg: 1142856
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Skarin: Fast jag är Backe-lover så tyckte jag att Åkerlund skulle ha stått i torsdag. Nu är det svårt med valet till måndag.
Det är klart det blir Backe på måndag. Det är för sent att byta nu. Tronskiftet kommer nästa säsong istället. Oddsen på det är väl inte så höga direkt.
Men visst fasen skulle du kunna få hänga med Liv att plocka hjortron, det är jag övertygad om att du skulle få =)