Kattgubben: Jasså vill du att han ska peta Åkerlund då?
Inlägg: 1142860
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
zita: Det återstår väl att se.. peta Backlund kommer han ju definivt att göra, för han lär väl gå till modo? Får vi Lindbäck har vi två riktigt bra målvakter...