Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
"Timråtränaren var dock mer upprörd över situationen innan målet som bidrog till att Timrå fick en tekning i den egna zonen.
Domartrion dömde först en avsiktlig offside för HV 71, och flyttade ner tekningen i deras zon.
Sekunderna senare tog trion en avsiktlig offside på Timrå och då fick hemmalaget i stället en tekning i försvarszonen."
Lagge: Jag gnäller bäst faan jag vill och ovanstående gör mig inte mindre gnällig...
FORZA TIK...........alltid, alltid.......