Berglund: Håller med, förstår inte varför Backe släpper in 2-1, inte otagbart direkt.
Inlägg: 1142903
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
liston: Fattar inte att ni orkar fokusera på målvaktsfrågan o ett mål som inte öht var en tavla när problemet den här matchen var Pyrret o co:s gummihänder framför Liv...