1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614780 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1142913

Sv: Kvartsfinal 2009
mikenomad: Jo sa i min besvikelse igår natt att jag tror det är kört, men har under nattens gång insett att vi i stort har en rejäl chans imorgon mot HV. Det är fan bara Liv och Tedenby som är bra just nu och HV har haft en hel del flax, sedan kan man ju hoppas på att Davidsson är halvskadad. Och som du säger, ingen press på laget - vi kan fixa detta. Snälla snälla snälla Timrå... Vinn imorgon, får panik av bara tanken att säsongen kan vara över snart.

Vad ska man då hitta på?=P

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
Yellowcard: Klart som korvspa att det fixar sig i morgon, finns inget annat, bara hoppas och jag tror att timrå kommer ta med den ilska,,

Inget som hindrar Timrå från att göra som HV:s nr 10, som tog pucken av Lehtonen som låg som bambi, och sedan körde över Backlund,,

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.