mikenomad: ja du är ju så mogen så skyller på domarn
Inlägg: 1142922
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Känns inte ett dugg bättre idag, bittraste förlusten någonsin. Såg higlights nu, solklar j-vla interference på Backe på det avgörande målet. Men som vanligt är domarkåren inkompetenta. Ibland kan det stå 7 spelare i målgården som stör målvakten, och det döms mål. Nästa gång räcker det att en spelare knappt snuddat målvakten och det döms bort.
Anrells krönika var skön läsning.
In med Åkerlund i målet i morgon, så får vi hoppas att han gör en ny stormatch.
Hoppet lever, men det kommer inte bli lätt i Kinnarps. Förhoppningsvis kan spelarna ladda om mentalt och känna revansch över gårdagens debackel...
Anrells krönika var skön läsning.
In med Åkerlund i målet i morgon, så får vi hoppas att han gör en ny stormatch.
Hoppet lever, men det kommer inte bli lätt i Kinnarps. Förhoppningsvis kan spelarna ladda om mentalt och känna revansch över gårdagens debackel...
Sv: Kvartsfinal 2009
lagge: Que? Lilla gubben...nu får du nog bakläxa i läsförståelse, jag har inte nämnt domarens insats öht. Seså, återgå till att räkna pubeshår nu!