haggen: Ja för 50åriga gubbar måste ju ha hjälp med att första vad som är rätt eller fel. Klart att någon måste förklara för dom först att man inte får slänga saker på motståndarna för dom är ju inte gamla nog än att förstå det själva.
Inlägg: 1143031
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
ChriZt3r:
Slänga saker vet väl alla att så gör man inte men att stå och skrika saker ner i båset match efter match, där behöver de en uppläxning.
Slänga saker vet väl alla att så gör man inte men att stå och skrika saker ner i båset match efter match, där behöver de en uppläxning.
Sv: Kvartsfinal 2009
ChriZt3r: Man borde bli avstängd i minst ett år från alla ES-matcher om man kastar in saker.