ChriZt3r: Man borde bli avstängd i minst ett år från alla ES-matcher om man kastar in saker.
Inlägg: 1143034
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Peja: Ja man får ju hoppas att några sponsorer drar sig ur, så kanske det blir lite fart på Tomas Johansson då det gäller pengar också.
Jag skulle då inte vilja ha mitt företagsnamn nedsvärtat av neandertalare.
Jag skulle då inte vilja ha mitt företagsnamn nedsvärtat av neandertalare.
Sv: Kvartsfinal 2009
Peja: håller med dig helt och hållet eller så kan ni ju gå in på isen själva och se hur duktiga ni själv är *fnys*
Sv: Kvartsfinal 2009
Peja: Man får väl hoppas att folk bara var hjälpsamma och kastade tillbaka puckarna som Liv själv skjutit upp på läktaren. Tycker att hans uttalande "Vi pratar ändå om vuxna människor som beter sig så när det finns barn på läktaren" är rätt korkat eftersom han själv betett sig som ett svin.