Peja: Man får väl hoppas att folk bara var hjälpsamma och kastade tillbaka puckarna som Liv själv skjutit upp på läktaren. Tycker att hans uttalande "Vi pratar ändå om vuxna människor som beter sig så när det finns barn på läktaren" är rätt korkat eftersom han själv betett sig som ett svin.
Inlägg: 1143042
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
FM: Om personer som du finns på läktaren där uppe i Timrå förstår jag varför de har problem.