Peja: Har inte ni spelat färdigt ni?
Inlägg: 1143053
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Ambroo: Äh...låt han vara. Elitidrottsmännen gnäller men det ska fan vara elitidrottssupporter! Här gör man vad man kan för sitt TIK, tömmer fickorna o skriker sönder halsen och vad är tacken? Bara skit får man..