1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614758 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1143118

Sv: Kvartsfinal 2009
Shit vad jag längtar till i morrn kväll när allt är klart, då vet vi. Heaven or hell, det är alltid skönare att veta än sådant här tillstånd av ovisshet. Man går som i en dvala, försöker socialisera med familjen, åka till affären etc och då o då kommer det över en. Hur kan omvärlden bara fortsätta som om ingenting har hänt?? Vid en ev förlust i morrn kan ju iaf ett sorgearbete påbörjas, vid seger.....å Herre Gud!! :-D

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
mikenomad: Jag har redan börjat klura på hur man ska överleva ett eventuellt säsongsslut imorgon tills nästa säsong börjar. att heja på Timrå är ju en del av ens identitet - hur fan ska man överleva när väl allt är över!? Livet känns bra meningslöst utan hockey måste jag säga.

Sv: Kvartsfinal 2009
mikenomad: Vi vinner! Jag har bestämt det. Det hade jag iofs bestämt redan igår, men i sudden visste jag typ att vi skulle förlora på nåt skit, kunde inte andas normalt elelr klappa eller sjunga :( Men skit samma hur fan vi tar oss dit, till semi ska vi!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.