Finns det bara ett litet uns rättvisa i ishockey så ska TIMRÅIK vinna imorn...
Inlägg: 1143127
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
fighter: skulle dom mot all förmodan göra det så skulle de vara en av dom största dagarna någonsin ta mej faan ..
Sv: Kvartsfinal 2009
fighter: Såg Styyf på mittnytt nyss, och Lehtonen hade satt fasst skenan och allt talade för timrå i morgon, och han är ju kappten så han borde ju veta:),,,
Sv: Kvartsfinal 2009
fighter: Ja och vart fan har laban tagit vägen? Han som klaga på Timrå tur för ett tag sedan......