1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1143160

Sv: Kvartsfinal 2009
DJ Hemp: Tur att man har övriga TIK'are att dela frustruation och besvikelse med. Det gör det hela i alla fall lite lättare.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
Laken:

Ja, det är därför man är här i dag och inget annat. Men, trots att man i går fanns i arenan bland 6 000 andra och hade flera vänner bland publiken, så kände man sig ändå som världens ensammaste man när det avgjordes. Det var som att befinna sig i ett jävla vakum, där man är den enda som bryr sig och lider. Så blir det alltid. Inte blev det bättre av att det var viss feststämning och Aveny-snack i bussen heller. Fattar inte hur folk kan ta så lätt på en sådan här förlust, men vi reagerar uppenbarligen väldigt olika vi människor...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.